Els membres de l’equip EDO-UdL Dra. Anabel Ramos, Dr. Òscar Flores i Dra. Isabel del Arco han publicat, conjuntament amb Begoña Sampedro i Verónica Marín, un nou article a la revista EDUCAR.
L’article exposa l’estudi realitzat, on es buscava conèixer les barreres amb les quals es van trobar els estudiants pel que fa a la formació en l’ús d’eines d’ensenyament sincrònic, i analitzar les barreres dels estudiants pel que fa a aspectes personals i d’entorn durant la pandèmia de la COVID-19.
Els resultats van mostrar que la majoria de l’alumnat no va rebre cap tipus de formació per a la realització de classes sincròniques. A més, els alumnes que no disposaven de dispositius propis (ordinador, mòbil, tauleta…) o que havien de compartir-los amb altres membres de la família eren els que tenien més dificultats per a seguir les classes virtuals. Es destaca l’esforç realitzat pels alumnes durant la situació d’emergència i s’anima els professors a pensar en possibles estratègies per afrontar situacions similars en el futur.
Enllaç a la publicació: https://doi.org/10.5565/rev/educar.1743
About the author